Poczekam


– A jeśli pewnego dnia będę musiał odejść? – spytał Krzyś, ściskając Misiową łapkę. – Co wtedy?
– Nic wielkiego. – zapewnił go Puchatek. – Posiedzę tu sobie i na Ciebie poczekam. Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika.
("Kubuś Puchatek" Alan Alexander Milne)

I tak to jest mniej więcej ze mną i miśkami :) Po drodze, szczególnie ostatnio, były i są pościele, kocyki, lalki czy mobile. Ale od miśków zaczęła się lollipopowa przygoda i z miśkami już zawsze będzie związana. 
Na zdjęciach Stefka.






Miś wykonany w oparciu o wzór Dione Design.  Miś ma 30cm wzrostu.

11 komentarzy:

  1. Tak właśnie z Tymi misiami :) cudny

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny i miluski ten Twoj misiaczek. To zreszta moja ukochana zabawka z dziecinstwa, wlasnie mis a nie lalki, gral glowna role :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pamiętam same misie do momentu fascynacji lalkami barbie... :)

      Usuń
  3. Ja za miśki Cię właśnie pokochałam.
    Piękna ta Stefka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Cieszę się ogromnie, że dzięki nim miałyśmy okazję się poznać :)

      Usuń
  4. Zakochałam się w misiu. Serio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to słyszeć :)

      Usuń
  5. Ale to jest troszkę inny misiek, niż ten firmowy Twój;)
    Jest cudowny, zresztą wszystko co pokazujesz jest coraz śliczniejsze:)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.