Seventh Heaven

Tkanina w chmury chodziła za mną od dawna. Przeszukałam internet i nie znalazłam nic, co chociaż odrobinę przypominałoby to, o co mi chodzi. Aż do zeszłego tygodnia :)

Lubię pościele stonowane, spokojne i delikatne. Ok, wszystko związane z wnętrzem wolę stonowane, skromne i spokojne (przez niektórych zwane kąśliwie sterylnym :) W pokojach dzieci zazwyczaj i tak jest ogrom koloru, dlatego pościele mogą pozostać w subtelnej kolorystyce. 

Pościel w chmurki została wykonana z bawełny. Jedyną ozdobą, poza oczywiście delikatnym wzorem chmur, jest plisowana miętowa wstążka. 







* Do drewnianej skrzynki o wymiarach dł. 40cm, szer. 30cm, wys. 23cm przymocowałam koła i domalowałam napis farbą do drewna. Spokojnie pomieści trzylatkę (jak dowiedziono TU), także sporo zabawek też do niej wejdzie :)

4 komentarze:

  1. Mimo, że kocham szarość to w tym wypadku ten granat wyjątkowo do mnie przemawia.

    Ps.Do napisu użyłaś szablonu czy tak odręcznie ładnie równiutko Ci wyszło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam napis w wordzie, wydrukowałam, wycięłam środek liter i potem cienkim pędzelkiem poprawiłam brzegi liter :)

      Usuń
  2. Jak dla mnie oba kolory są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.