Konkurs!

Fiona 





Wysyłamy zające na wakacje, wszystkich chętnych zapraszamy do udziału w konkursie :)

Do wygrania 3 niemowlęce zające dla 3 osób, które wyrażą chęć przyjęcia zajęcy w swoje progi nie tylko na wakacje. Wystarczy polubić profil oraz polubić i udostępnić zdjęcie konkursowe. 


Nowych właścicieli 3 miśków ogłaszamy w sobotę wieczorem 2 sierpnia.


Dla osób, które nie posiadają konta na FB - można zostawiać komentarz pod tym postem i w ten sposób przyłączyć się do zabawy.

Zapraszamy!


12 komentarzy:

  1. O patrz dinozaury też mogą wziąć udział:)
    Mi lollipopa zawsze mało.
    Zgłaszamy się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dinozaurze, wbijaj na fejsbuka :)

      Usuń
  2. O jakie cudowności. Córcia moja aż piszczy na ich widok, i podskakuje mi na kolanach. Oczywiście zgłaszamy się i udział bierzemy, inaczej być nie może. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne małe perełki. Zbieram się od dawna do kupna ale jak zwykle coś jest ważniejszego do kupienia, więc z wielką chęcią zgłaszamy się do konkursu a nóż się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszamy się z Mają do konkursu!!
    Miś cudny! Wygląda jak jej ulubiony przyjaciel "Minio", którego nie mam kiedy prać, bo bez niego praktycznie ani rusz! Oj bardzo by się Mai spodobał :)
    Trzymamy za siebie kciuki i pozdrawiamy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z ogromną chęcią przyjęlibyśmy zajączka na zawsze :)! Zgłaszamy się do konkursu !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja chętnie je do siebie przygarne :) poród zbliża się coraz większymi krokami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.