Teepee Tent Experiment

Są takie kobiety, które potrafią mnie namówić na wiele :) Marzenę prowadzącą bloga Ala i Mania z krainy czarów uwielbiam, jej bloga czytam z przyjemnością i uśmiechem na ustach. Perypetie Ali i jej małej siostry wciągają niczym najlepszy serial :) Marzena zapytała o tipi, ja nie mogłam odmówić i tak się zaczęło :) Nie było to dla mnie proste wyzwanie, o nie nie nie. Posiłkowałam się tutorialem z mypoppet.com.au, który możecie znaleźć tu i tu (klik), wprowadzając w trakcie szycia kilka zmian, tak jak choćby pozbycie się jednej ścianki. Tipi jest dwuwarstwowe na każdej ściance. Dno przyszyte na stałe to reszty namiotu jest dodatkowo wyłożone podwójną warstwą ociepliny, żeby Ali i Mani było miękko i wygodnie. Gwiazdki dodałam tak dla ogólnego efektu estetycznego :)







O tym czy eksperyment jest udany zdecydują niedługo moje ulubione dziewczyny :*

27 komentarzy:

  1. Jak dla mnie jest boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja Cię uwielbiam ale to już wiesz:)
    Co ja tu będę gadać.Znowu będę wyglądać listonosza bardziej niż męża z pracy czego na pewno nie omieszka mi wypomniec:)Tipi cudne,piękne,boskie po prostu.
    Jeszcze raz dziękujemy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne :) podziwiam ogrom pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję, stres był :)

      Usuń
  5. Piękny!!!!!!!!!!! JUż pisałam u Marenki... zamawiamy na pewno Tipi u Ciebie... napiszę prv :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością zrobię taki dla Mili :)

      Usuń
  6. Ojaa eksperyment udany bajeczne tipi wyszło spod Twych rąk. Uwielbiam takie klimaty z dzieciństwa dla swego synka też mi się taka kryjówka marzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dużo główkowania wbrew pozorom było :) Dziękuję :)

      Usuń
  7. normalnie czapki z głów! :D
    Jest fenomenalny! <3 jak Zosia podrośnie to ustawimy się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne jest to tipi. I najzgrabniejsze jakie udało mi się znaleźć w necie. Idealne do niewielkiego mieszkania. Czy moglabym Cię prosić o podanie wymarów boków i długości kijków? Bardzo bym chciała spróbować uszyć takie Synkowi na Dzień Dziecka a jeśli chodzi o krawiectwo jestem kompletnym laikiem więc to będzie moje pierwsze szycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Podstawa to prawie 100x100cm. Długość boku to ok 160cm, Kijki pokazane na zdjęciach miały ok. 190cm. Wykrój podany w linkach mocno modyfikowałam w miarę postępów szycia, aby odpowiednio wyłapać ostateczne proporcje. Powodzenia, będę trzymać kciuki :)

      Usuń
    2. Bardzo, bardzo dziękuję ;-) Pochwalę się (o ile będzie czym ;-)) w okolicach Dnia Dziecka ;-) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. Prosty. Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Och piekny!!! Czy mozna u Ciebie taki zamowic? Jaki koszt? Pozdrawiam cieplo!:)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.