Twinkle, twinkle, little star...

Obręcze do mobili przeleżały w szufladzie wystarczająco długo, żeby w końcu zrobić z nich pożytek. I tak oto w pewien letni wieczór powstały gwiezdne mobile. 
 
 
 

 
 
 
 Gwiazdki wypełnione są puchem silikonowym i zawieszone kaskadowo na metalowej białej obręczy przy pomocy satynowych tasiemek. Pod wpływem ruchu powietrza mobil delikatnie się porusza (co sprawiało dużą trudność przy robieniu zdjęć :). Długość całkowita ok. 60cm. Średnica obręczy 8-10cm.

"Twinkle, twinkle, little star,
     How I wonder what you are.
     Up above the world so high,
     Like a diamond in the sky...."

:*


13 komentarzy:

  1. Widziałam dzisiaj te cuda i właśnie miałam pisać maila dlaczego ich jeszcze na blogu nie pokazałaś.
    Jesteś zdecydowanie za zdolna.
    Szkoda, że to nie jest zaraźliwe bo bym cię kobieto odwiedziła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale miłe słowa, Marlenko:)
      Tyle tego powstaje, że już straciłam rachubę, co pokazałam, a co jeszcze plącze się w otchłaniach archiwum :)
      Ja nie wiem, czy to nie zaraźliwe, musisz koniecznie wpaść i sprawdzić na własnej skórze :)

      Usuń
  2. Przepiękne rękodzieła czarujesz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boooooskie!!! Szczególnie te szare mnie urzekły! Piękne te materiały!
    Pozdrawiamy ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Na materiały już wkrótce będę musiała przygotować dodatkowe pomieszczenie :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Sa przepiekne! :D Pomyslow ci nie brakuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Posiadamy juz :) i polecamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności Bożenko, każda rzecz która od ciebie wychodzi jest boska :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.