Dla Zosi

Anię, mamę Kuby i Zosi, poznałam jakiś czas temu, a połączył nas tajemniczo brzmiący Avalon :) Jest bardzo konkretna, bezpośrednia, twardo stąpająca po ziemi, sumienna - jednym słowem kwintesencja moich ulubionych cech w człowieku :)  Wkrótce na świecie pojawi się Zosia, dlatego Ania zgłosiła się do mnie po kilka drobiazgów. Poniżej efekty współpracy.
Kocyk - połączenie szydełka i haftu:
 
 
Miś dla Zosi:
 
Małpka, którą Zosia wkupi się w łaski starszego brata:
Buciki i czapka:
 
 
Całej rodzinie J. życzę wiele radości z okazji rychłego pojawienia się Zosi:)

22 komentarze:

  1. Och zazdroszczę tej Zosi-) Chyba najbardziej kocyka;-) Szkoda, ze juz na maleństwa sie u mnie nie zapowiada;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosia ma szczescie... Piękne rzeczy:-***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Ona mała elegantka będzie, po mamie:)

      Usuń
  3. Śliczne. A my czekamy na nasza Lenę i koleżankę Julię :-) pozdrawiam. Marta.

    OdpowiedzUsuń
  4. To Zosienka ma wyprawkę cudna cudnosci same

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne cudeńka dla Zosi wyczarowałaś, pozdrawiam, Marta :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. O mamo! Jakież cuda:D Wszystko jest takie słodki i pięknie wykonane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Kolejna wyprawka będzie jeszcze słodsza:) Ale żeby nie psuć niespodzianki, dopiero za jakiś czas zostanie pokazane:)

      Usuń
  7. Koc jest przepiękny. Pewnie dużo potrzeba czasu żeby powstało takie cudo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marlenko :) No trochę nad nim siedziałam, ale najgorsze było to,że miałam na niego za wiele pomysłów. A kolor stąd, że powstanie do niego sukienka na chrzest, więc nie chciałam szaleć z kolorami.

      Usuń
    2. Kocyk, czapeczka, butki, misio.......no i jeszcze sukienka - zatkalo mnie.

      Usuń
  8. Saame Pieknosci :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, nie wiem jak to możliwe, ale Ty robisz coraz piękniejsze rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.