Obdarowana :)

Zakładając bloga nie wyobrażałam sobie nawet, że spotkam w wirtualnej przestrzeni wiele osób nie tylko twórczych i niezwykle zdolnych, ale i bezinteresownie ... miłych :) 
I od dwóch takich przemiłych kobiet otrzymałam prezenty :) Wprawdzie dostałam je już jakiś czas temu, ale że czasu ostatnio mało - pokazuję dopiero teraz.
Aneta z Anielskiego Sklepu podarowała mi piękne poduchy - jedną w kropki, drugą w paski, bukiet cudownych tulipanów oraz torbę na moje "narzędzia zbrodni", zwane inaczej narzędziami pracy. 
 
 
 Ania z Wieczorami jeszcze w grudniu przysyłała haftowane śnieżynki, litery, których zastosowanie może kiedyś pokażę, i zawieszkę z misiem :)
 
W zamian Ania otrzymała Gerdę, na którą sama wyszyła sobie gwiazdkę.

Dzięki dziewczyny za piękne prezenty!

20 komentarzy:

  1. Nie jestem zazdrosna ale zazdroszczę hihi;))Ja kocham Anetkę ! Ona jest niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że Aneta ma całe rzesze zakochanych w niej,ciekawe czy mąż wie :))

      Usuń
  2. To ja Ci dziękuję kochana
    Piękne zdjęcia;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakaz spania, a nawet myślenia o spaniu, na poduchach obowiązuje dożywotnio, są za piękne i za cenne :) Można za to patrzeć do woli.

      Usuń
    2. Oj nie męcz tak małżonka, uszyjemy nowe!!!

      Usuń
  3. Cudowne prezenty od cudownych kobiet:))Torba od Anet bardzo pomysłowa,Ania jest mistrzynią haftu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torba od Anety do zdjęć została specjalnie uporządkowana, normalnie panuje w niej twórczy nieład, lub jak inni mówią-bałagan :))Z Ania ma złote ręce.

      Usuń
  4. Przepiękne rzeczy...:-) Bożenko... Sciagasz samych dobrych ludzi, bo z Ciebie cud kobieta jest :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* No na blogowe przyjaźnie nie mogę narzekać:)

      Usuń
  5. Piękne prezenty:) Bardzo miło jest wtedy jak ktoś o Tobie pamięta:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta prawda,ktoś nie tylko pomyślał, ale i poświęcił czas i energię :)

      Usuń
  6. Co tu dużo mówić, co do blogowych znajomości mam takie same odczucia jak TY, a obdarowana zostałaś naprawdę pięknymi rzeczami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne prezenciki :) Faktycznie - tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W zacnym jestem towarzystwie;) Bożenko, dostałaś cudne rzeczy od Anetki, piękne te tulipany a torba praktyczna i śliczna. Gerda jest extra, siedzi sobie koło mnie na stoliku;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prezenty, torba absolutnie cudowna !

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękności,a zdjęcia rewelacja :)))
    Pozdrawiam pa :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.