Klient idealny :)

Obiecałam odpoczynek od miśków, ale nie mogłam się powstrzymać, poza tym niemiśkowe stwory nie są jeszcze do końca gotowe do pokazania szerszemu gronu.
Blog skupia się głównie na misiach, więc pora najwyższa poświęcić kilka zdań tym, dla których miśki są tworzone. Każdy klient to osobna historia i na szczęście zdecydowana większość to osoby, które miło wspominam. Mogłabym tu wymieniać w nieskończoność wiele mam i ich cudownych pociech - chyba niedostatecznie do tej pory o tym pisałam :) Były i gorsze przypadki, ale te szybko wymazuje się z pamięci i folderu odebranych wiadomości :) 
Jedną z klientek idealnych jest Pani Dorota, mama małego Leo. Nie zdradzę szczegółów naszej korespondencji, bo tego na forum robić się nie powinno, ale kilka maili szczególnie zapadł mi w pamięć i bardzo, ale to bardzo za nie dziękuję. Pani Dorota to przedstawicielka tych, którzy nie tylko mówią, że kochają i doceniają rękodzieło, ale swoim zachowaniem w pełni to udowadniają. Dla takich osób miśki kończone są do 3 nad ranem z czystej przyjemności.
I wszystkim takim Paniom Dorotkom, Marlenkom, Aniom, Anetkom, Małgosiom, Mariom i Bogusiom, Agnieszkom, Joannom i Paulinom, Martom, Sylwiom, Agatkom, Beatom, Monikom, Ewelinom i Marcelinom oraz Madziom, Nataliom  i Olom bardzo dziękuję :) A jeśli kogoś pominęłam, to bardzo przepraszam :)
Oto misie dla małego Leo:
 
 
 
Czapka dla misia to mini odpowiednik czapki dla Leo :) I jest to zdecydowanie najmniejsza czapka, jaka kiedykolwiek zrobiłam.
:*

30 komentarzy:

  1. Ale cudne:) Jaka piekna sukienka w groszki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, jak miło.
    Kochana jesteś Ty i twoje cuda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Misie jak zawsze piękne :)
    a my bardzo dziękujemy za opaskę jest śliczna
    idealnie pasuję
    dziękujemy

    zapraszam :
    http://moje-szczescia-trzy.blogspot.com/2013_03_01_archive.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcysia wygląda pięknie i jaka cierpliwa z niej modelka!

      Usuń
  4. Ależ przemiły i optymistyczny post :)
    Bożenko, misiaki jak zwykle cudowne, a ta malusia czapeczka urocza :)))
    Pozdrawiam Cię cieplutko i czekam na więcej, bo takich prac jak Twoje nigdy nie ma się dosyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziaki Anetko :) No czasem dopada mnie taki optymistyczny nastrój :)))

      Usuń
  5. co te misie w sobie mają? Tak mnie hipnotyzują normalnie:) bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie są te miśki :), pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne:) A te czapeczki są przeurocze:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czapki robiło się najlepiej :)

      Usuń
  8. Jak miło być takim fajnym klientem i mieć Twoje cudne misiaki :) Czapka dla miśka jest REWELACYJNA !

    OdpowiedzUsuń
  9. Bożenka wyjątkowa tak jak misie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Twoje kocyki to genialny pomysł :)

      Usuń
  10. Chętnie zaglądam ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) już biegnę czytać :)

      Usuń
  11. Znalazłam się przypadkowo u Ciebie ale piękne te miśki a te czapeczki przeurocze. Pozdrawiam i zapraszam do mnie Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj jaki milutki post! My tez dziękujemy za cudowne emocje które dostałyśmy razem z naszym misiem. Uśmiechamy sie za każdym razem gdy na niego patrzymy! ;-) Ściskamy mocno!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.