Girly girls :)

Była karnawałowa moda męska, jest i damska. Karnawał za nami, a podsumowując - dominowały sukienki nawiązujące do tych z lat 50-tych zeszłego stulecia- rozkloszowane, odcięte tuż nad pasem, z halkami zakończonymi koronką :) Poniżej niektóre w powstałych niedawno misiów:
 
 
Wersja ecru:

 Jest i nowy fason sukienki :)
 
A dla tych, który dotrwali do końca -zabawa "Podaj Dalej". 
W lipcu wzięłam udział w tej zabawie na blogu Katerina Cala Ja. Tutaj  (paczuszka nr 2) można zobaczyć prezenty, które otrzymałam, więc teraz ja "podaję dalej" :)
1. Zabawa obejmuje tylko prowadzących bloga (niestety).
2. Pierwszym dwóm osobom, które umieszczą pod tym postem komentarz z chęcią wzięcia udziału w zabawie, wyślę upominek. Na wysłanie upominku mam 365 dni - obiecuję szybciej!
3. Osoba zgłaszająca się po otrzymaniu prezentu organizuje "podaj dalej" u siebie.
Powodzenia!

17 komentarzy:

  1. Ja się zapisuję z miłą chęcią:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Poproszę o adres na pracownialollipop@gmail.com :)

      Usuń
  2. Ach zapomniałam, że zatwierdzasz komentarze więc zapewne nie zdążyłam;)Panny misiaczkowe prześliczne:D Sukienki mają wręcz oszałamiające:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyciągnęłam mnie tu nazwa bloga, po wejściu zachwyciłam się Twoimi pracami, nie mogłam oczu oderwać, szczerze mówiąc to prze to zapatrzenie nawet nie przeczytałam, że taka zabawa tu jest :) ale w końcu doczytałam.
    Pewnie już po ptakach ale i tak się zgłaszam, a co mi tam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poproszę o adres na pracownialollipop@gmail.com :)

      Usuń
    2. poważnie?
      jeszcze nigdy nic nie wygrałam w blogowych zabawach, tak się cieszę :)

      Usuń
    3. Wysłałam :)

      Usuń
  4. misie cudne a ja się spóźniłam na zabawę:-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Groszkowe misiaki boskie:))fanka groszków:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i się spóźniłam na podaj dalej;-((( Misiaki rządzą!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Misiaki są śliczne w każdej sukience :) Na podaj dalej oczywiście spóźniona :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Lila obłędnie śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.