Wyróżnienie :)

Od Ani z Cottoni otrzymałam niedawno takie oto wyróżnienie:
Zgodnie z zasadami, ujawniam 7 faktów na swój temat. Powinnam też wytypować do nagrody inne blogi, ale potencjalnych kandydatów jest tyle, że nie podejmę się tego zadania. Mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone. Kto nie zaśnie, może doczyta do końca :)

1. Wiem co to dylatacja, szalunek, klinkier. Potrafię ułożyć styropian pod wylewkę. Nie wiem, jak zrobić zupę pomidorową i wcale mi to nie przeszkadza :) Co więcej - wcale nie chcę się nauczyć.
2. Koszenie trawy relaksuje mnie. W sezonie co sobotę spędzam tak kilka godzin i hałas wcale mi nie przeszkadza. Nie wiem, czy sąsiedzi podzielają moje zamiłowanie do takiej formy medytacji :) 
3. Na potęgę kupuję i czytam książki. Uwielbiam wszelkiego rodzaju kryminały, horrory, skomplikowane historie gdzie trup gęsto się ściele.
4. Oprócz teddy-makera  i robótkomaniaka jestem też anglistką.
5. Kiedyś myślałam, że fajnie byłoby mieć bliźniaki. Teraz na myśl o dwóch noworodkach w jednym domu i czasie siwieję z przerażenia.
6. Uwielbiam zimę. Mojej miłości nie zabiła nawet potrzeba wchodzenia do auta przez bagażnik, ponieważ drzwi skute grubą warstwą  lodu nie chciały się otworzyć. Sąsiedzi mieli pewno niezły ubaw, ale na pewno nie taki jak ja :) O moim uwielbieniu do zimy świadczyć może też fakt, iż nie posiadam stroju kąpielowego, za to mam ponad dwadzieścia szalików.
7. Kocham zwierzęta miłością bezgraniczną. Gdybym zdecydowała się na adopcję psiaka ze schroniska, wróciłabym do domu ze wszystkimi jego mieszkańcami.

A oto parę fotek z zamierzchłych czasów:
 Kapciochy szydełkowe towarzyszyły mi od małego.
Podobnie jak miśki. 
Dziękuję za uwagę :)

13 komentarzy:

  1. Przeslodka byłaś.... I jestes :-)
    Ja tez kocham zwierzęta miłością bezgraniczna...

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja bym chciała widzieć Cię wchodzącą przez ten bagażnik do samochodu "0) a trawę mogłabym kosić razem z Tobą ( teraz będę maiła 30 arów działki więc spore pole do popisu "0) pozdrawiam serdecznie "0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u nas ponad hektar :) Pozdrawiam Beatko :)

      Usuń
  3. strasznie lubię zaglądać do Pani, Pani Bożenko.
    ps. sesja z Misiem jeszcze w planach, światła mi mało tej zimy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo to słyszeć ;) Wiem coś o kiepskim świetle, prawie codziennie przy zdjęciach zmagam się z tym problemem, niestety...

      Usuń
  4. No teraz to ja sie ubawiłam u ciebie:)
    Z tego bagażnika najbardziej.
    Też kochałam horrory ale jak mnie zmarli zaczęli nocami nawiedzać to przestałam czytać.
    Też uwielbiam zapch koszonej trawy i też mam kolekcje szalików.Wiertarki nie używałam ale przepychałam odstatnio zlewy w domu bo mąż wciąż mówił, że zaraz.
    A zdjęcia rozkoszne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zaraz" i "ale po co" to powinny być wyrażenia absolutnie zakazane w ustach mężczyzn... :) Na początku myślałam, jakim ja cudem wymyślę 7 faktów o sobie, potem musiałam skracać listę :)

      Usuń
  5. Zdjęcia są urocze ale pierwsze przesłodkie rozmiękczyło mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dzięki :) Kiepska jakość, ale swoje lata już mają :)

      Usuń
  6. Mhmm, ja za zimą nie przepadam tutaj bo niestety biegun północny ma wyjątkowo mroźne powietrze i nawet zwykłe -10 tutaj odczuwa sie dwa razy mocniej;-)) Wiosna i jesień to moje pory;-)))
    Styropian tez umiem układać, ba ja nawet umiem położyć wełnę mineralną pod regipsy i ściany szpachlować hihi, a gotować uczę sie cały czas, laptop mieszka w mojej kuchni i jak mamy na coś ochote to szukamy i robimy z instrukcji;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. ściany szpachlować, powiadasz :) Ja chyba naprawdę Cię porwę niedługo :) A z gotowaniem... hmmm... jakoś tak nawet do nauki nie potrafię się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bo to wszystko przychodzi z czasem kochana hihi;-))) jak przyjdzie taka anielska czwórka z minami psiaka i powiedzą że mają marzenie o cieście czekoladowym z domowymi lodami truskawkowymi to choćbym na księżyc miała polecieć to spróbuję spełnić ich marzenie;-)))

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.