Przytulne sny

Prezent dla małego Tomusia powstawał etapami i kilka tygodni temu doczekał się szczęśliwego końca.  
Przytulny zestaw składa się z misia, czapki i koca. Postanowiłam wykorzystać brązy i beże, żeby odejść od typowego podziału na kolor niebieski dla chłopców, a różowy dla dziewczynek. 

Kocyk wykonany został z bawełny, składa się 16 elementów, które połączone utworzyły narzutkę o wymiarach 80x80 cm. Koc jest miękki, miły w dotyku, lekko ażurowy i cieplutki :) 100% handmade :) W rogu dodałam małą filcowa ozdobę w kształcie misia, aby wszystkie trzy elementy tworzyły zestaw.
 
 
 
 
 
 
Lollipop wita na świecie i życzy przytulnych snów :)

34 komentarze:

  1. Wspaniały komplecik. Tylko kolorowe sny się ma z takimi "gadżetami" w łóżeczku!!!
    Ps. A ostatnimi czasu mój Szymon śpi z Vincentym!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ! Czapa i kocyk są rewelacyjne i misiek rzecz jasna też. Moje miśki pozdrawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ty to wiesz jak mnie rozbroić;-))) Piękny kocyk, już sama nie moge się doczekac jak kiedyś będziesz swojemu wyprawkę szykować!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ty, moje dostanie pewno wyprawkę w pośpiechu kupioną w lokalnym sklepie... :)

      Usuń
    2. Niech Cię ręka boska broni, juz ja będę pilnowała ciebie i sprawdzała postępy hihi;-)))

      Usuń
  4. o jaaa piękne :D zazdroszczę umiejętności szydełkowych !!
    widać tu dużo pracy - wiem co mówię bo zawsze podglądam moją mamę - oczy bolą teraz jeszcze sztuczne światło brrr tym bardziej jestem pełna podziwu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święte słowa:)Zrobienie kocyka to sporo czasu. Oczy jak oczy, ale jak bolą barki-kto by przypuszczał:)

      Usuń
  5. Wspaniałe te Twoje misie, szkoda, że ze mnie totalne beztalencie z dwiema rękami.Może jak będę miała trochę szczęścia jakimś cudem w ramionach mojego synka zagości taki przyjaciel.
    Jeszcze raz och i ach nad twoim misiaczkiem.
    pozdrawiamy cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiosna idzie, może się zbiorę na kolejną rozdawajkę:)

      Usuń
  6. przeuroczy komplet, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw świetny,małpka urocza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mam nadzieję, że Tomkowi też przypadnie do gustu :)

      Usuń
  8. Nie mówiłaś, że i takie cuda potrafisz.
    Bożena Bożena:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dla odmiany, żeby mi się same miśki po nocach nie śniły :)

      Usuń
  9. wiesz,ze jestes niesamowita prawda? gdy moje kolejne dziecie bedzie przychodzilo na swiat ,zamawiam u ciebie taki zestaw - po prostu absolutna doskonalosc,a w kocyku jestem zakochana bez pamieci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, aż się zarumieniłam... Życzę kolejnego dziecięcia, a kocyk (ba, cały zestaw) masz jak w banku :)

      Usuń
  10. Cudowne, też mnie zaskoczyłaś tym kocykiem. Chociaż.. przypuszczałam, że stać Cię na wiele:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bożenko, już parę razy miałam zapytać, nie dałoby rady zdjąć tej weryfikacji obrazkowej przy komentarzach? I tak zatwierdzasz komentarze, to myślę, że nic spamowego nie przejdzie, co?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nawet nie wiedziałam, że mam to ustawione, oczywiście usuwamy :)

      Usuń
  12. Witaj
    cudne te Twoje miśki-takie z duszą , niby podobne a każdy zupełnie inny i taki cudny ,osobisty-fantastyczne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny zestaw :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cały zestaw jest naprawdę bardzo śliczny,a miś odebrał mi mowę- cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudny miś, zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  17. przeurocza czapajka! skradła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  18. no to już wiem, gdzie się zgłoszę po kocyk dla kolejnego maleństwa :)
    CUDOWNY komplet!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.