Czas na zmiany

Z Nowym Rokiem jedni decydują się zmienić coś w swoim życiu, drudzy obmyślają różnorakie postanowienia noworoczne, jeszcze inni pewno żadnych rewolucji  nie przeprowadzają :) Ja natomiast postanowiłam zafundować blogowi mały lifting w postaci nowej nazwy - a to dopiero początek zmian. 
W ciągu kilku najbliższych dni blog sukcesywnie będzie przechodził małą transformację- mam nadzieję, że będzie to zmiana na lepsze. Pewne rzeczy znikną, nowe na pewno się pojawią. 
Mam nadzieję, że mimo zmian nie porzucicie odwiedzania :

proj. Lollipop Pracownia Artystyczna

Pozdrawiam w Nowym Roku i dziękuję za liczne odwiedziny w poprzednim :)

18 komentarzy:

  1. Byle miśki nie zniknęły;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mi na razie nie grozi :)Ale postaram się urozmaicić :)

      Usuń
  2. bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No czekałam z niecierpliwości na te zmiany, bo ciekawość mnie zrzera:)
    Nazwa bardzo mi się podoba.
    Bożenko nie ważne co zrobisz pamiętaj, że tam gdzie ty i twoje miśki tam i ja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ale się wzruszyłam... :) Dziękuję Marlenko! Na razie zmiana nieśmiała, wkrótce więcej :)

      Usuń
  4. Zmiana równie piękna jak Twoje misie :)
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  5. Piękna nazwa :-)))) bardzo mi sie podoba.. Pewnie, ze Cie ni opuszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Cieszę się niezmiernie, Aniu:)

      Usuń
  6. nazwa piękna i nie mogę doczekać się kolejnych zmian!

    OdpowiedzUsuń
  7. I my czekamy na zmiany.Jak na razie wszystko zachwyca a Misie szczególnie:-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak będą miśki to zmieniaj co chcesz :) Mnie się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś chyba przespałam:)dla mnie bardzo ładna grafika,czekam co dalej ale Misiaczków nie zmieniaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Obym na wyrost nie ogłosiła tych zmian :)

      Usuń
  10. cudne misie :)

    pozdrawiam i zapraszam do nas www.swiat-karinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.