Miśkowy zawrót głowy :)

Uwaga! To będzie post z dużą ilością miśków i zdjęć :)
 Kilka dobrych miesięcy temu zaproponowałam przezdolnej Anecie z Anielskiego Sklepu wymiankę. Zaczęło się na jednym misiu za jednego aniołka, skończyło na trzech miśkach i jednej małpce z mojej strony, Calineczce, rudej anielicy i poduchach ze strony Anetki :) Ustaliłyśmy, że wszystko ma być gotowe na Święta. 
Postanowiłam, że misie dla dziewczynek będą podobne, żeby nie było nieporozumień :) Rodzynek Bartuś dostał małpkę w czapce. Kolory wybrały dzieci. 
 
 
 
A tu dziewczęta w pełnej krasie:
Od Anetki otrzymałam cudownego rudego anioła, Calineczkę na ziarnku grochu i drewniane krzesełko :)
 
 
Te cudowne prezenty dotarły przed samymi Świętami i sprawiły mi wiele radości :)
Anetko dziękuuuuję :*

27 komentarzy:

  1. Nie można się nie zakochać:)Urocze!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ile radości sprawiły Twoje!!!!! p.s. poduchy odlecą po Nowym Roku, własnie je dopieszczam!!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, nie ma pośpiechu :) Na razie cieszę się obecnością Rudej, a Pola wozi Calineczkę w wózku :)

      Usuń
    2. I wiesz co kochana.. pojawił się problem... Panny misiowe ponoć szeptaja na uszko o kawalerach do towarzystwa.. wiec na przyszłe święta wpisz nas w kolejkę;-))))

      Usuń
    3. Jakie Święta :) Na Święta to już dzieci misiowe zdążę im wydziergać:))) A kawalerowie coś mi tu intuicja podpowiada mogą szybciej przylecieć do swoich panien... Wiosna idzie, wszystko rozkwita, kto wie, kto wie :)

      Usuń
  3. Przepiękne....a ruda zachwycajaca..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od Rudej nie mogę oczu oderwać :)

      Usuń
  4. Piękne rzeczy aż chce się znowu być dzieckiem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozkoszne jak zwykle.
    Kusisz mnie tą małpką:)
    U nas po wigilii była walka o misie.Był to zdecydowanie najlepszy prezent. Alka dzierżąc w rękach swojego wyrywała misia Hani i odwrotnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że miśki przypadły do gustu obdarowanym :)

      Usuń
  6. Cudne prezenty:) Misiowe dziewczyny prezentują się wyśmienicie, a ta calineczka na ziarnku grochu skrada serce! Cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę talentu i ogromnych umiejętności:-)
    Pluszaki cudowne, cieszą oczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne misiowe dziewczęta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, jaka wspaniała wymianka:)
    Miśki elegantki prześliczne.

    Moja wzięła fioletowego na dzień misia do szkoły i dorwała ją pani od logopedii;) z okrzykami jaki cudny i kto to zrobił. "Mamy koleżanka z internetu" - taka w takich sytuacjach pada odpowiedź:) A ja w domu dumna jak paw byłam, że mam taką koleżankę;)
    Oczywiście to musi też trafić na taka panią co się zna na rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Już uwielbiam tą Panią od logopedii :) A Twój misiu z czerwoną gwiazdką już gotowy, tylko muszę się wybrać na pocztę :)

      Usuń
    2. Ojej, ojej, ja zrobiłam "M" i już się zbieram maila napisać odnośnie "P", ale mi chłop z pracy wrócił i muszę posiedzieć trochę;)

      Pani od logopedii też mi przyplusowała, choć logopedycznie u mojej E. ma słabe wyniki;)))

      Usuń
  10. uwielbiam te twoje miśki! w sukienkach! wszystkie sa przepiekne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)Za to Twoje cuda uzależniają :)

      Usuń
  11. misie cuda, ale ruda widać, ze ma klasę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zdecydowanie Ruda bije wszystkie panny na głowę :)

      Usuń
  12. A mi skradła serce Calineczka :) Urocza!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam nikogo kto robi na szydełku tak piękne misie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, te sukienki w kropki!!!! Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczności :)
    Takie ładne, stonowane kolory, aż oczy odpoczywają podziwiając Twoje projekty!
    Bardzo się cieszę za każdym razem, gdy trafię na osobę o podobnych do mnie zainteresowaniach (szydełkowanie), a Ty jeszcze na dodatek szyjesz - i to jakie cudeńka!
    Z pewnością będę tu zaglądać :) No i w wolnej chwili zapraszam do siebie:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.