Luluu love :)

Kiedy Agata z Luluu zaproponowała wymiankę, nie wahałam się ani chwili. Napotkałam wielkie trudności przy wyborze tego, co Agata mogłaby uszyć dla mnie, ponieważ... jej blog jest absolutnie pełen cudownych królików, zajączków, sarenek, lalek! Ehh...
Słonik dla mnie został wykonany błyskawicznie, czego nie można powiedzieć o misiu dla Milki, córki Agaty. Ale obie wykazały się cierpliwością, za co bardzo dziękuję :) Za Słonika, który stał się świątecznym prezentem dla Poli, też bardzo dziękujemy, obie !

Słonik od Agatki:
A tu słonik, który zainspirował mój wybór klik.
Miś dla Milki w szarościach i fioletach oraz sukience, według życzeń :)
Jak w przypadku prezentów od Anety z Anielskiego Sklepu, Słonik od Agaty jest perfekcyjnie wykonany, miły w dotyku i rozkochuje w sobie dzieci od pierwszego wejrzenia :)
Dziękuję!


8 komentarzy:

  1. Słonik sliczny;-))) A twoje szarości tez mi się szalenie podobają!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna wymianka ! Szare miśki mają swój urok, wiem co mówię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia:)Miś jest najlepszym przyjacielem Milki,z sercem robiony i specjalnie dla nas:)bardzo dziękuje
    Życzę WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech Nowy Rok przyniesie zdrowie, radość, pomyślność i spełnienie wszystkich marzeń a gdy już się one spełnią niech dorzuci garść nowych bo tylko one nadają życiu sens !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szary, groszki. Jak siostry bliźniaczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna wymianka:) Przepiękne maskotki tworzysz:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, trafiłam do Ciebie przez przypadek, ale jestem oczarowana. Przepiękne rzeczy tworzysz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. trafiłam do ciebie z bloga luluu i jestem zachwycona tym co tworzysz :D

    zostaję na dłużej !! :P

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.