Candy - wyniki :)

Czas ogłosić wyniki candy!
Dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w rozdawajce i zadali sobie trud zostawienia komentarza. Wybór był bardzo trudny, a ogłoszenie wyników przeciągałam od samego rana... Wiele imion i uzasadnień ciągnęło mnie w swoją stronę :) No, ale jedno przyciągnęło mnie najbardziej...
Miś powędruje do Doroty Makuch, dzięki której dowiedziałam się trochę więcej o Norwegii :)
Postanowiłam też przyznać nagrodę za drugie miejsce dla takatycia. Nagrodą będzie miś (a jakże inaczej:)) mojego pomysłu, który gotowy będzie po Nowym Roku. 

Wszystkich, którzy wzięli udział zapraszam już wkrótce na kolejną rozdawajkę!

A na koniec weekendu pokażę jeszcze kolejne ozdoby świąteczne. Wianki zdobyte w kwiaciarni po raz kolejny ozdobiłam haftem. Zdążyłam też złapać trochę śniegu, zanim do końca się roztopił :)







13 komentarzy:

  1. Ojej, marzenia się jednak spełniają :))
    Ogromnie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wianuszki. Gratulacje dla dziewczyn. =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaaaasasaaaaa!!!!
    Jak sie ciesze, az sie poryczalam ze wzruszenia. Nigdy nic nie wygralam a tu prosze jest przecudna niespodzianka.
    Bardzo, bardzo dziekujemy.
    Pozdrawiamy Dorota, Leo i Tata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) To tym bardziej się cieszę z takiej radości :)

      Usuń
  4. Dziekuje za zabawe i gratulacje dla wygranych

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zorganizowanie zabawy. A mały reniferek jest cudowny! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę i gratuluję tym do których szczęście się uśmiechnęło!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ozdoby, super kolory;)
    Gratulacje dla nowych właścicielek misiaczków:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulujemy:)
    Poczekajcie jak zobaczycie misie na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Wygranych! Czekamy na kolejne candy i kolejne, przecudne miśki! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. cuda :)

    Misiek genialny ^^

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.