A Merry Little Christmas...

Do Świąt zostało już tylko kilka chwil, dlatego chciałam wszystkim życzyć, aby najlepszym i najbardziej wyczekanym prezentem były święta spędzone w życzliwej, rodzinnej i spokojnej atmosferze :)


W tym roku oszalałam na punkcie reniferów i motywów skandynawskich. Ten monochromatyczny wieniec wyszywany do późnych godzin nocnych zawiśnie zaraz w równie monochromatycznej sypialni - stąd wybór kolorystyki. A w przyszłym roku obiecałam sobie jeszcze większy wysyp ozdób w tym stylu :)


I na koniec... 

12 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt :)
    pozdrawiam ciepło
    skimmia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego, Bożenko. Zdrowych i radosnych Świąt.
    A wieniec Ci się bardzo udał:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu! Za życzenia i "zarażenie" mnie krzyżykami :)))

      Usuń
  3. Twoje ozdoby sa piękne!!! Będę podpatrywać u Ciebie na prysły rok;-)))
    Zdrowych i spokojnych świąt kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anetko :) No u mnie ozdoby w tym roku na ostatnią chwilę powstają :)

      Usuń
  4. och a ja bym chciala wzor na haft...piekne te twoje prace.tule na swieta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór to taka trochę zbieraninia kilku, ale mogę wysłać :)Wszystkiego co najlepsze, Aga :)

      Usuń
  5. Wszystkiego co najlepsze Bożenko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Niech się spełnią Bożonarodzeniowe życzenie. Te łatwe i trudne do spełnienie. Niech się spełnią te duże i małe. Mówione głośno lub nie mówione wcale."
    Cudownych chwil spędzonych wśród najbliższych a gdy ucichnie świąteczny gwar jeszcze więcej ciepła, miłościi wzajemnej życzliwości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bożenko, pieknie :-)) Buziaki dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.