Wymianka :)

Z wielką przyjemnością pochwalę się wymianką z Anią z blogu Wieczorami
Ania poprosiła o misia dla córki, najlepiej w zieleni albo fiolecie. Ja poprosiłam o krzyżykowe muffinki i dwie korony. Muffinki mam nadzieję już niedługo zawisną w kuchni, korony zaś w sypialni :)

Okazało się przy okazji, że znalezienie czarnych ramek wcale nie jest takie proste. Chciałam kwadratowe, w końcu musiałam iść na kompromis i kupiłam prostokątne. 

Dziękuję Aniu baaardzo :) Za pięknie wykonane hafty i cudowny kontakt.

Prezenty od Ani:




Misiaki ode mnie:

 Miłego weekendu!

5 komentarzy:

  1. Ja tez goszczę u Ani od jakiegoś czasu i jestem zachwycona tym co robi.
    O misiach to juz mówić nie muszę, że piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co? Ślicznie te korony wyglądają;)
    Misiaki są przesłodkie, cieszą mnie codziennie. Nie zapominaj jeszcze o cudnych zawieszkach, które od Ciebie dostałam, serduszko i motyl:) Dziękuję, kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Od Ciebie też piękna zawieszkę z lawendą dostałam ;) Jeszcze raz wielkie dzięki Aniu :)ja się na te hafty napatrzeć nie mogę :)

      Usuń
  3. Ale jestem szczęściarą ! Mam hafty od Ani i miśka od Ciebie :) Pięknie się obdarowałyście, a ramki idealne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymianka bardo udana, misiaki debeściarskie hihi i takie energetyczne , tez pomęcze Anię wymianką bo już nawet mam miejsce na jej obrazek ;-)))

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.