I love swaps!

Kolejna wymianka za mną :)
Tym razem miś powędrował do Pauliny, a raczej do jej uroczej córeczki Poli. Obie Panie można podziwiać na blogu Z widokiem na... Paulina chciała szaraczka z elementami w kropki i kilka szydełkowych kwiatków. Dla towarzystwa do misia dodałam zawieszkę w podobnej kolorystyce. Ja poprosiłam o spineczki i bransoletkę, dostałam dodatkowo dżinsową broszkę :) 

Prezenty od Poli i Pauliny prezentowane przez moja ulubioną głowę:)




Makramowe bransoletki:

Prezenty dla Poli:

Dziękuję!

5 komentarzy:

  1. Misiu jak dla mnie boski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Misiaczek szaraczek śliczny:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna wymianka :) Miś jak zwykle piękny !

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny groszkowy przytulak:)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.