Post uśmiechem podszyty :)



W jeden weekend zostałam wyróżniona aż dwukrotnie :) Pierwsza była Ania z Milowego Wzgórza. Dziękuję Ci Aniu za całą masę cudownych komentarzy - nie wiem, czy sobie zasłużyłam (i nie jest to kokieteria), ale baaardzo dziękuję :) Kolejne wyróżnienie otrzymałam od Marleny Ali z Krainy Czarów. Marlenko, mam nadzieję, że misie w realu będą Ci się również podobały. 

Cieszę się przeogromnie tymi wyróżnieniami, miło wiedzieć, że ktoś docenia to, co robię. Jak się cieszę? 
A no tak :

 Haha, tyle czasu zastanawiałam się, po co niemłoda już ja kupiłam takie skarpety.... No i teraz wiem :)

A teraz kolej na moje wyróżnienia, choć pewno łamię jakieś zasady:
1. Aneta z MAK Biżuteria Sutasz - cudowny talent, przepiękne prezenty, niezwykłą wrażliwość i rzadko spotykaną skromność.
2. Foggia - za ciepłe słowa, za zrozumienie, za dobre rady, za podzielenie się doświadczeniem w trudnej dziedzinie (która pozostanie naszą tajemnicą). Za wysłuchiwanie mojego marudzenia. Za wszystko :)
3. Ania z Klimaty Moje - za pierwsze komentarze, kiedy myślałam, że nikt nie czyta :) Za cudowne i przestarannie wykonane koszyczki. Za blog pięknie pisany.
4.  Ania z Wieczorami - za tak cudne muffinki, że chce się je zjeść! Ania to absolutna mistrzyni krzyżyków :)
5. Beatka z Leniuszkowa - niezwykle zdolna kobieta, pokrewna dusza w wielkim blogowym świecie :)

Wybór był trudny, bo mam stałą listę blogów, które codziennie odwiedzam. 
Wszyscy zasługują na wyróżnienie :)

8 komentarzy:

  1. Dziękuję, Bożenko:)

    Twoje miśki zasługują na wyróżnienie jak mało co:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w całej rozciągłości.
      Już się nie mogę doczekać swoich misiaków i min tych małych skarbów, w ręce których trafią.

      Usuń
  2. Jejku, ależ mi miło :) Dziękuję, dziękuję ! Zarumieniłam się teraz, może nawet sobie popłaczę. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie płacz! Chyba że z radości :)

      Usuń
  3. Bożenko jesteś niesamowita... Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafilam tutaj dzis przez przypadek ale na pewno bede zagladac czescie bo tu tyle cudnych rzeczy.. nie moge sie napatrzec:) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana moja w superaśnych skarpetach (których zazdraszczam ale nie o tym;)) bardzo dziękuję za wyróżnienie ale bardziej za te miłe słowa, tak mi cieplutko na serduchu i banan na twarzy;-)
    p.s. Poczytałam u Mili .. mhmm anonimy wkrótce nie będa anonimowe, bo zgodnie z odpowiedzia którą otrzymałam od bloggera, wkrótce będą jawne numery ip komputera i miejsce, będzie to weryfikowane nawet w starszych postach, dlatego że osoby takie nadużywają swoich uprawnień, a problem jest dość szeroki ponieważ w grę wchodzą nawet groźby a to już karalne. Jest to sytuacja, którą blogger obiecuje szybko rozwiązać. Buziole!!
    p.s. Ja wszystkie niemiłe i grożąca anonimy chowam sobie na pamiątkę a potem zweryfikuję bo wiedźma jestem;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję kochana!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.