Hasło: Wymianka!

Kolejna udana wymianka za mną :) Tym razem z Beatką z Leniuszkowa. Od Beatki dostałam 2 wytyczne, kolory pastelowe (najlepiej szary, różowy i biały) i sukienka dla misia. Ja poprosiłam o owcę w beżach i elementach w kropki. Owieczka przyszła cudowna, beżowo-biała, a w kopercie dodatkowo znalazłam serducho, kolczyki i zawieszkę z sówką :) Ja podarowałam misia, przydasie w postaci kolorowych szydełkowych kwiatków i jedną z dzierganych podusi, od robienia których powoli się uzależniam. Zdjęcia Beatki znajdziecie tutaj.
Owieczki Beatki są absolutnie cudowne, wszystkich zachęcam do odwiedzenia Leniuszkowa, podziwiania uroczych tworków Beatki i wzięcia udziału w candy.

Prezenty od Beatki:



Prezenty ode mnie:




Mam do pokazania jeszcze jedną wymiankę z Anią z Wieczorami, ale najpierw muszę dopaść moje wymarzone ramki na zdjęcia, co jak się okazuje nie jest takie proste...

7 komentarzy:

  1. Cudna wymianka:)Śliczna pani misiowa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam serdecznie do zabawy na Babylandii.
    Do wygrania aż 5 zestawów "Gryzmołów" od Czuczu :)
    Szczegóły tutaj:

    http://babylandiaa.blogspot.com/2012/09/konkurs-z-czuczu.html

    Lub na Candy w którym do wygrania ciekawa książka dla dzieci i kilka dodatków :)
    Jeśli macie ochotę wziać udział zaglądnijcie tutaj:

    http://ksiazeczki-synka-i-coreczki.blogspot.com/2012/08/urodzinowe-candy.html

    Z góry przepraszam za spam...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są zarówno Twoje misie jak i te owieczki... Zaraz zagladam do Leniuszkowa:) Kocham także niebanalne przytulanki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki jeszcze raz za wymiankę i coś mi mówi, że nie była ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ;)

    Żałuję,że dopiero teraz tu wpadłam ale obiecuję wpadać częściej!

    Misie są przecudne! Są tak piękne że nie mogę wyjść z zachwytu! Szczerze to aż głupio to pisać ale nie wiem czy moje dziecko umiało by takiego misia docenić... pewnie by go rzuciła po pewnym czasie do pudła pełnego pluszaków a ma ich chyba setkę! I zapomniała...

    A ja chyba zamówię takiego... ale dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.