Post z głową... w roli głównej...

Czapkowa mania mnie ogarnęła, a to za sprawą zamówienia od Anetki, która poprosiła o czapkę dla synka i córeczki. I jak już zaczęłam, to początkowy brak pomysłów minął i teraz mam ich całe mnóstwo... większość na razie w głowie... 
Tradycyjnie już mała modelka nie ułatwiała zadania :) No, ale ruch to zdrowie, więc ruszaj się Polciu do woli, obyś była dalej zdrowa jak ryba, a ja jakoś przeżyję te rozmazane zdjęcia... :*

Czapka dla córeczki Anety:


Czapka dla synka Anety (jak widać, Pola usilnie próbowała ją z głowy zdjąć):

I inne pomysły:


Zdjęcia powiększają się po kliknięciu. 
Miłego wieczoru i reszty tygodnia :)

9 komentarzy:

  1. Są śliczne, takie słodkie ! I modelka pięknie je prezentuje. Owieczka już się szyje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem oczarowana czapusiami. Dzieciaczki zadowolone i najważniejsze, że w uszy będzie ciepło :)
    Jesteś Wielka, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, ja ja się cieszę, że czapki pasowały :)

      Usuń
  3. A takie niepozowane zdjęcia są najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bozenko Kochana!czapy sliczne:))))))
    Pola Boooska:)
    odebralas moja wiadomosc na mailu lub fc??? probuje sie z Toba skonatkowac!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są takie prześliczne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne, słodkie czapeczki. Bożenko, hafty doszły, czy robić raban na poczcie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Czapki rewelacyjne, a MODELKA sliczna!!!! Wspolpraca wychodzi Wam doskonale!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczna dzidzia:) te czapeczki są super, extra wyglądają! no i świetnie do zdjęć pasują np na jakieś dziecięce sesje :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.