Wymiankowe cudowności



Po raz pierwszy brałam udział w wymianie i muszę powiedzieć, że sprawiło mi to bardzo dużo przyjemności :) Od MAK biżuteria sutasz otrzymałam takie wspaniałości, że do dziś patrzę na nie z wielkim uznaniem i napatrzeć się nie mogę. Zamówiłam sobie wisiorek sutasz i lniany naszyjnik, a dostałam dodatkowo przepiękną i niezwykle precyzyjnie wykonaną błękitną bransoletkę sutasz i bransoletkę lnianą z perełkami. Zdjęcia bransoletki sutaszowej w wykonaniu MAK biżuteria sutasz można zobaczyć tutaj. Ja w zamian wykonałam misia dla małej Oleńki, opaski i szydełkowe serduszko. 
Chciałam bardzo podziękować Anecie za te wspaniałości  i zaprosić do kolejnej wymiany, kiedy tylko będzie miała ochotę :) 
Goraco polecam sutaszowe arcydzieła Anety - są piękne i niezwykle starannie wykonane.

Prezenty od Anetki:




Moje wymiankowe prezenty :




Dziękuję!



4 komentarze:

  1. Widać, że rewelacyjna wymianka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem oczarowana prezencikami od Ciebie i również zapraszam Cię do siebie kiedy tylko sobie czegoś zapragniesz:) Jutro wyciągam sprzęt do fotek, będę cykać i wieczorkiem wstawiam na blog. Dziękuję Ci raz jeszcze i cieszę się, że jesteś zadowolona z wymianki:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałości z obu stron - normalnie jesteście siebie warte:)) Też lubię takie prywatne wymianki, dlatego już biegnę do swoich krzyżyków:)) Ale wrócę tu do Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.