Miśkowa rozdawajka - wyniki

Na początku chciałam podziękować Paniom, które wzięły udział w miśkowym candy :) Frekwencja delikatnie mówiąc nie dopisała, ale jak to mówią, nie liczy się ilość, ale JAKOŚĆ :)))  Dziękuje za każdy komentarz i dodanie mojego skromnego bloga do obserwowanych. A teraz przejdźmy do wyników.
Wybranie zwycięzcy odbyło się pod czujnym okiem długonogiej Matyldy, na tle materiału na moje przyszłe poszewki :)
Z przyjemnością informuję, że zwyciężczynią mojego pierwszego Candy została....


Matylda i nieobecny na zdjęciu Okrąglaszek nie mogą się doczekać, aż trafią do nowej właścicielki :) Gratulacje! Anię proszę o kontakt z adresem do wysyłki.

Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Szkoda, ze to nie ja ale cóż dziekuje za miłą zabawę.
    Pozdrawiam
    ollart

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będzie następny misiek do rozdania :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. :D moja radość jest ogromna, szkoda tylko, że tak mało osób się zapisało.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję serdecznie wygranej. Żałuję, że to nie ja... Będę wyczekiwać kolejnego miśka. Pozdrawiam.
    http://boniffacy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszku się spóźniłam, ale nic to!
    Teraz popodziwiam na zdjęciach i...
    ...coś czuję że mamy wiele wspólnego,
    czyli
    Miśki!!!
    Moje nieco poważniejsze, ale Twoje słodziutkie jak cukiereczki:))

    pozdrawiam serdecznie:)

    m.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszm na rozdanie na http://dziwnainaczej.blogspot.com/2012/05/rozdanie-czas-zaczac.html. Do wygrania m.in mała kosmetyczka, kolczyki, autografy (m.in. Hugh Laurie znanego jako dr House.). A co najważniejsze niespodzianka prosto z PARYŻA!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś dotarły do mnie prześliczne Miśki. Dziękuję :D
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, gdybym wcześniej wpadła na Twój blog na pewno nie ominęłabym takiej okazji:) Cudowne te Twoje miśki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i ... zapraszam na następne candy :)

      Usuń
  8. Przeuroczy misiaczek, same cudowne przytulanki tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.