Pierwsza rozdawajka w QS :)

Długo się do tego zabierałam, ale w końcu jest :) W związku z nadchodzącym Dniem Dziecka, zapraszam wszystkich do Miśkowej Rozdawajki. Zasady standardowe:
1) Proszę o zostawienie komentarza pod postem. Będę też wdzięczna za dodanie bloga do obserwowanych (choć nie jest to warunek konieczny).
2) Osoby bez blogów proszę o podanie adresu email wraz z komentarzem.
3) Warunkiem koniecznym jest wklejenie banerka na bocznym pasku swojego bloga.
4) Zgłaszamy się do 22 maja 2012, a wyniki zostaną ogłoszone 2-3 dni po zamknięciu candy. 
5) Nagrodą jest misiek o imieniu Matylda i jeden z Okrąglaszków.
 Zapraszam serdecznie!




6 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza i potraktuję to jako dobry omen. Miśki jak zwykle prześliczne i chętnie przygarnę do siebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu jak tak dalej pójdzie, to masz 100% szans na wygraną :)))
      Powodzenia i dziękuję.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi pasuje dziewczęcy zestaw zapisuje sie.
    W wolnej chwili zapraszam do zwiedzania mojego bloga
    Pozdrawiam
    ollart

    OdpowiedzUsuń
  4. :) no to ja tez się zapisze:)przypominają mi miśka Jasia Fasoli którego ubóstwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są! Zapisuję się również, chociaż do 22.05 jeszcze tyyyyyyyyle czasu!
    Liczę jednak na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.